GYAKORI KÉRDÉSEK

Hatan jönnénk. Elférünk el a házban?
A nappaliban van egy 140 cm széles teljes értékű ággyá alakítható kanapé, valamint az egyik szobában egy ággyá alakítható kis méretű fekvőfotel. Ez utóbbi gyermekeknek kényelmes fekhely. Így összesen maximum 7 főt tudunk fogadni. Ha négy főnél többen jönnétek, akkor jelezd ezt nekünk a foglaláskor.

Mikor foglalhatom el a szállást?
A szállást az érkezés napján 15.00 után bármikor elfoglalhatod, a távozás napján 10.00 óráig kell elhagynod. Kérünk távozáskor ellenőrizd, hogy minden ajtót és ablakot bezártatok, és a kaput is behúztátok magatok után.
Hol tudok parkolni?
A ház előtt 3 autó kényelmesen elfér. A parkolás díjmentes, s a parkolót 0-24 órában kamera figyeli.

Elektromos autót tudok tölteni?
Ha előre írásban jelzed az igényed, akkor megfelelő hosszabbítót tudunk biztosítani, amivel egy éjszaka alatt feltöltődnek az autók. Ez a szolgáltatás díjmentes.

Mit jelent, hogy önállóan juthatok be?
Az érkezésed előtti napon, az online bejelentkezés után kapsz tőlünk egy hat számjegyű kódot, ami az ott tartózkodásod idejére érvényes. Ezzel a kóddal tudsz a kapun és a bejárati ajtón is bejutni. Mivel kívülről nem nyitható egyik ajtó sem, külön kulcsra nincs szükséged.  
Ha igényled, hogy érkezéskor vagy távozáskor személyesen legyünk jelen, és ezt előre jelzed, akkor természetesen van rá lehetőség.

Hogyan tudok bejelentkezni?
A Vendégem applikáción keresztül online kell becsekkolnod még az érkezés előtt. A bejelentkezés és a személyes adataid megadása törvényileg kötelező, enélkül nem tudjuk kiadni a szállást.

Gyerekek jöhetnek?
6 év alatti gyermekeket biztonsági okból nem tudunk fogani. Nagyobb gyermekeket azonban szívesen látunk, de kérünk, hogy ha a medencében játszanak, akkor figyelj rájuk.

Háziállatok jöhetnek?
Háziállatot nem tudunk fogadni.

Hogyan tudok fizetni?
A szállás díjának 50%-át előre kérjük. Egyelőre csak átutalással tudsz fizetni a díjbekérő alapján. Dolgozunk rajta, hogy minél hamarabb működjön a kártyás fizetés és a SZÉP-kártyás fizetés is.

Hogyan tudom lemondani a foglalásom?
Tudjuk, hogy bármi közbejöhet, ezért rugalmasan kezeljük a lemondásokat. 15 nappal az érkezés előtt 100%-ban visszatérítjük a foglalás díját, 15 napon belül  50% visszatérítést adunk. Különleges rugalmasság: ha a lemondásod után sikerül újra kiadnunk az időpontodat, a lemondási díjat elengedjük, és visszatérítjük a teljes összeget, csak 10.000 Ft adminisztrációs díjat számolunk fel.

Milyen messze van Pesttől?
Nádújfalu Budapesttől 110 km-re található, átlagos forgalom esetén 1 óra 20 perc a menetidő. Az M3-as-ról Hatvannál kell letérj, ezért pest vármegyei matrica elég. Az út további része is kényelmes kétsávos autóút (21-es főút), vagy főút.

Reggelit tudunk kérni?
Reggelit mi nem tudunk biztosítani, de a faluban a Mancsóék boltjában kovászos kenyér, friss tojás, saját készítésű húsáru és kézműves sajtok közül válogathatsz a hét minden napján. Elérhetőségüket a vendégtájékoztatónkban megtalálod.

A jacuzzit hogyan kell használjam?
Minden eszközhöz találsz használati útmutató a házban, de ha segítségre van szükséged, hívj minket! Kérünk fürdés előtt zuhanyozz le, és a medencébe csak műanyag poharat vigyél be, valamint használat után takard le!

Kapunk a jacuzzihoz külön törölközőt?
Igen, a jacuzzihoz külön törölközőt és fürdőköpenyt vagy szaunalepedőt adunk. Medencéhez alkalmas papucsot kérünk hozz magaddal.

Fürdőszobában milyen felszereltség van?
Mindkét fürdőszobában találsz folyékony szappant, tusfürdőt, sampont, hajbalzsamot és testápolót, valamint hajszárítót is.

Konyhában milyen felszereltség van?
Minden eszközt megtalálsz, ami a főzéshez vagy reggelikészítéshez szükséges: fagyasztó hűtő, főzőlap, sütő, mikorhullámú sütő, mosogatógép tablettákkel, Nespresso kávégép kapszulákkal, vízforraló teafilterekkel, kenyérpirító, edények, tepsik, szűrő, evőeszközök, étkészlet, fűszerek, só, cukor, olaj.

Milyen sporteszközök és játékok vannak a vendégházban?
Van bocciánk (ehhez játékszabályokat is mellékelünk), tollaslabdánk, társasjátékaink és sok könyvünk – ha a házban maradnál. A környéken rengeteg lehetőség van, erről a weboldalunkon olvashatsz az Élmények menüpontban.

Ha valami nem működik, mit kell tegyünk?
Azonnal jelezzétek nekünk, és intézkedünk!

Ha valami kár történik, akkor mit kell tegyünk?
Kérünk, hogy vigyázzatok a házra, s a berendezési tárgyakra, hogy mások is élvezhessék. De tudjuk, hogy bármikor történhet probléma. Ez esetben jelezzétek kérlek nekünk, hogy időben tudjuk, mit kell pótolni, vagy javítani a következő vendég előtt. Természetesen a szándékos rongálást, a nem megfelelő használatból adódó kárt és a lopást nem toleráljuk, ilyen esetben a vendég az okozott kárért felelősséggel tartozik.